Jag är lat och kör bil till Netto 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag är lat och kör bil till Netto 😉

Jag brukar ta en promenad till affären (tar 10 minuter ungefär) då jag behöver handla. Idag orkade jag inte gå, så jag tog bilen. Snacka om att vara lat 😉 Idag har varit en sån dag då jag stoppat i mig allt och lite till. Usch och fy på mig... Inte bra! Efter att jag ätit alldeles för mycket kalorier så mådde jag illa och ville kräkas. Jag kunde knappt röra mig och kände mig fet som fan. Min underbara väninna Hajrije sa åt mig att jag skulle dricka mycket vatten, så det gjorde jag 😊

Köpte typ ingenting på Netto, hittade ingenting nyttigt som ändå är gott 😞 Hittade juice från Polen, men de hade inte mina favoritsmaker tyvärr. Jag kom i alla fall ut en sväng i kylan. Nu måste jag lova mig själv att aldrig mer äta så mycket igen!

  • 2017-01-21
  • kl.19:26:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg