Lördagen den 7e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 7e

Godmorgon! Jag vaknade för en stund sedan, men känner mig ändå trött. Har drömt så konstiga drömmar i natt, samtidigt som de gjorde att jag sov bra. Nej hörrni, får försöka piggna till nu. Idag har jag en del att göra. Ska alldeles strax åka och handla åt oss båda, sen måste jag ju tvätta. Gillar inte systemet med tvättstuga, man blir ju låst att vara hemma under tiden man tvättar. Mina få lediga dagar blir knappast lata att man kan slappna av 😞

Förresten, imorse provade jag en tröja som jag köpte 2013 då jag hade gått ner så mycket i vikt att jag blev sjuk. Den passade nu, så roligt 😊 Jag tycker den är jättefin och eftersom den är stickad passar den ju nu i vinter.

  • 2017-01-07
  • kl.11:04:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg