Lördagen den 28e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 28e

Dzień dobry!

Jag och älskling ska flytta åter igen. Fast denna lägenhet som vi ska flytta till är betydligt större (2rok) och med inglasad balkong. Men helt klart det bästa är ju att mina älskade katter får bo med oss. Perfekt 😊 Anledningen till vår flytt är för att det blir så mycket billigare för oss. Vi har en sjukt hög hyra just nu, det är inte normalt någonstans. Så vi kommer gå ner till hälften i hyra när vi flyttar till en större lägenhet och med balkong. Men flytten sker efter tre månader, så är ju ett tag tills dess.

Idag har jag inte mycket planerat, kanske ska gå till tvättstugan och tvätta lite. Inget som är speciellt akut, men lika bra att göra det om man ändå bara är hemma 😊 Har också lovat både mig själv och min sambo att försöka äta bättre. Tror inte det kommer gå så bra, men försöka kan man ju. Vi får höras mer under dagen, jag ska göra frukost nu!

  • 2017-01-28
  • kl.11:04:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg