Lördagen den 21a ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 21a

Godmorgon! Idag vaknade jag inte lika sent som igår 😜 Känner ändå att jag behöver mer sömn. Men det hinner jag inte idag, har en hel del att göra som jag inte gjorde igår. Bland annat så måste jag få rent våra kläder, det är hög prioritet på det momentet idag. Ser även att mamma har ringt mig ett antal gånger, så ska ringa upp henne en stund nu 😊

Jag vet att jag är ganska seg på att blogga nu för tiden. Hinner knappt någonting längre känns det som 😞 Samma gäller att umgås med min sambo, det hinner jag inte heller med. Jag jobbar mycket och när jag är hemma sover jag eller har fullt upp med annat. Ursäkta!

  • 2017-01-21
  • kl.10:12:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg