Ledig i helgen 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Ledig i helgen 😊

Slutade jobbet 13:30 idag, tjoho! Som jag skrev imorse så hade jag ingen lust att jobba, men direkt när jag kom till kontoret så ändrades mina tankar. När man har så underbara arbetskollegor så kan man inte deppa ihop 😃 Hela dagen gick så bra med mycket skratt och glädje.

Idag har jag riktigt helg-feelings 😉 Ska bli så skönt att vara ledig i helgen. Första gången på länge och det är jag värd. Har en hel del planer också, blir ju extra roligt 😊 Jag ska få i mig något att äta och sen duscha. Idag blir det en avslappnad eftermiddag och kväll, men imorgon full rulle. See ya, bitches!

  • 2017-01-13
  • kl.14:29:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg