I survived 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

I survived 😁

Dagens andra pass Ă€r nu ocksĂ„ över och jag kan andas ut... Jag överlevde! 😁 Det var alldeles för mycket stress och jag mĂ„dde fruktansvĂ€rt dĂ„ligt. Men jag kĂ€mpade och vann till slut över dagen. Var med om en fruktansvĂ€rd hĂ€ndelse, dĂ€r jag blev kallad hemska ord. Jag trodde inte ens Ă€ldre mĂ€nniskor hade mage att uttrycka sig sĂ„?! 😳 Även om jag inte borde ta Ă„t mig sĂ„ gjorde jag det. Fy fan, det gjorde ont i sjĂ€len 😱

Jag hÀmtade Àlskling Àven idag, sÄ vi kom hem samtidigt. Det Àr alltid mysigt att umgÄs pÄ kvÀllarna med honom. Nu sitter vi i köket och jag ska försöka fÄ ner en smörgÄs med kebabröra. Har varit sÄ sjukt dÄlig med maten idag igen...






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg