Kram och godnatt 😘 ( )
Hem Om mig Kontakt

Kram och godnatt 😘

La mig precis i sĂ€ngen och ska sova. Tror att jag kommer somna i princip direkt, Ă€r sjukt trött. Hela dagen har mina ögonlock ramlat ner. Fick kĂ€mpa för att hĂ„lla mig vaken pĂ„ jobbet 😜 SĂ„ Ă€r det ibland, kanske det vĂ€nder nu och jag blir trött istĂ€llet för pigg. Faktiskt sĂ„ Ă€r jag hellre pigg och alert, men min hjĂ€rna lever sitt eget liv 😊

IkvĂ€ll har jag bĂ„de duschat och smörjt in hela kroppen med hudlotion frĂ„n Nivea. Har ett tunt nattlinne pĂ„ mig ocksĂ„. Nu hoppas jag verkligen inte att klĂ„dan kommer tillbaka. Det var fruktansvĂ€rt i natt 😓 Jag lĂ„g hela natten och kliade sönder mig. Det kliade pĂ„ foten, sen armen, sen benet, sen ryggen osv. TĂ€nk om jag varken hade hĂ€nder eller naglar att klia med, vad hade jag gjort dĂ„? 😳

Imorgon börjar jag 14:00, dvs sovmorgon. Jag fick ocksĂ„ veta precis att Ă€lskling tagit ledigt imorgon. Förhoppningsvis kan vi Ă€ta frukost ihop och umgĂ„s med varandra. Skulle vara jĂ€ttemysigt, det Ă€r precis det vi behöver eftersom vi jobbar vĂ€ldigt hĂ„rt bĂ„da tvĂ„. Jag Ă€r i alla fall glad att vi har jobb och kan klara oss ekonomiskt 😊 Om man vill ha nĂ„got sĂ„ fĂ„r man kĂ€mpa för det. I never lose. Either I win or I learn.






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg