Kortare arbetspass ikväll ✌🏼 ( )
Hem Om mig Kontakt

Kortare arbetspass ikväll ✌🏼

Kom hem nyss och ska packa upp matvaror. Passade på efter jobbet att handla lite så vi har mat för veckan. Duktig jag är 😊 Dock lite onödigt att fylla hela kylskåpet och frysen just nu när jag inte äter speciellt mycket. Köpte karréskivor, lasagne (bara att värma), gröna oliver, färska champinjoner och färsk broccoli. Mums så gott 😁

Mitt arbetspass var kort, men alldeles lagom eftersom jag har känt mig stressad och frustrerad idag. Jag började 16:05 och slutade 21:15. Brukarna har fått mig både piggare och på humör. Så himla bra jobb jag har 😊 Om man kommer till jobbet och inte alls mår särskilt bra så pushar brukarna på. De är underbara! Det är inte bara vi som personal som stöttar och hjälper brukarna, även brukarna stöttar och hjälper oss. Så det ska vara, det kallas teamwork 😉

  • 2017-01-23
  • kl.21:47:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg