@ Köket ( )
Hem Om mig Kontakt

@ Köket

Står och lagar mat nu, blir samma maträtt som igår, dvs panerad kyckling med broccoli och champinjoner. Dock har jag lagat pommes till idag. Behöver lite mer mat när jag har sådan huvudvärk 😞 Gör även i ordning en matlåda för imorgon, vet ju inte hur länge jag jobbar så måste förbereda mig för eventuellt lunch.

Har inga andra planer idag förutom att ta det lugnt och kurera mig. Vill inte missa något tillfälle att jobba, måste ha ekonomi. Förra månaden fick jag ju ingen lön på mitt konto, även om jag lämnat uppgifter. Efter att jag kollat varför lönen inte kom in på mitt konto så såg jag felet; jag hade uppgett älsklings kontonummer. Så jag jobbade för att han skulle kunna roa sig, inte bra 😞 Men jag får tillbaka dessa pengar så ingen fara...

Mina favoritkryddor just nu:

  • 2017-01-04
  • kl.14:02:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg