Karréskivor med polsk krydda ( )
Hem Om mig Kontakt

Karréskivor med polsk krydda

Igår var jag och handlade lite och köpte benfria karréskivor. Jag äter ju så himla dåligt fortfarande och det gör mig lite rädd. Nu försöker jag hitta mat som jag verkligen tycker om och är lätt att få ner. Förut stekte jag tre karréskivor med polsk krydda som är speciellt för fläskkött. Åt en skiva ihop med gröna oliver och det smakade så gott 😁 Ska nog ta med mig en matlåda till jobbet sen också, behöver ju få i mig något ikväll också. Ni får gärna komma med tips på recept.

Jag har däremot fastnat i baguette-fällan. Numera behöver jag inte åka till Lidköping för äta goda baguetter. Jag köper en nybakad baguett, kebab-röra (eller annan smak), sallad och gurka. Det är sååå gott!

  • 2017-01-19
  • kl.12:14:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg