Morgonen = KATASTROF! ( )
Hem Om mig Kontakt

Morgonen = KATASTROF!

Vilken katastrof-morgon! Jag var helt slut i kroppen och ville bara ligga kvar i sängen. Kom upp 07:10, då jag egentligen bör åka. Tog snabbt på mig mina kläder och gick ut till bilen. Givetvis behövdes alla rutor skrapas, utom framrutan då jag har skydd där. Kändes som om mina händer frös ihjäl, har fortfarande inte hittat mina vantar. Ville helt ärligt börja gråta så ont hade jag i händerna 😢 Sedan ville min bil inte starta på första försöker, utan på fjärde försöker så kom den igång. Klart som fan jag glömde att tanka igår efter jobbet också... Var bara att stanna på Cirkel K och fylla tanken. Kom till jobbet 10 minuter för sent, men jobbade ikapp dom minuterna snabbt som tur var 😊 Enligt mitt schema skulle jag ha två raster, varje rast var 30 minuter. Måste blivit något fel eftersom vi aldrig brukar ha rast när man slutar tidigt. Jag hade i alla fall ingen rast alls. Annars gick det bra på jobbet, slutade 13:00 idag. Gick på övertid, men så är det ibland. En timme övertid om man ska vara exakt.

Hoppas jag slipper fler sådana här dagar där allting går fel på morgonen. Men jag kommer en dag att skratta åt det 😉 Nu sitter jag i bilen och ska strax åka och träffa min underbara vän Hajrije 😊 Det ska bli så roligt. Vi får höras senare, tänker inte blogga under tiden jag umgås med henne. Alla sekunder måste gå till henne. Kram ❤

  • 2017-01-06
  • kl.13:02:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg