Jävla helvetes ADHD!! 😡 ( )
Hem Om mig Kontakt

Jävla helvetes ADHD!! 😡

Som att jag inte visste detta? 😢 Jag är uppe igen! Det är samma sak varje natt; jag är trött, går och lägger mig i sängen, blir pigg och går upp igen. Åt precis en clementin och röker nu. Jag klarar inte några fler sådana här nätter 😞 Det förstör hela mitt liv, både med arbetet och mitt umgänge. Om jag inte sover på nätterna så tar krafterna slut på dagarna. Jag orkar ingenting, inte festa, inte jobba, INGENTING! Det värsta är att läkarna verkar inte bry sig. På mitt sista samtal i utredningen så lovade läkaren att det skulle gå fort att få min ADHD-medicin, dvs i januari. Jag har fortfarande ingen medicin... Många av mina vänner och även min sambo har tipsat mig om att jag ska dricka te innan läggdags, lyssna på lugn musik eller se en film och slappna av i soffan. Jag har testat allting, men det går inte att bli trött och sova 😢

Senare idag måndag ska jag åter igen ringa till vuxenpsykiatrin i kommunen där vi bor. De måste ha fått in mina journaler nu, annars går jag i taket 😡 Detta är inte okej! Jag måste få hjälp och det är snart. Vill dom att jag ska bli sjukskriven, eller vad? Det är tur att jag har vänner som också har ADHD och samma problem. Vi stöttar och hjälper varandra. Men det är fan synd om oss...

  • 2017-01-30
  • kl.00:21:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg