Jag gömmer mig! ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag gömmer mig!

På den senaste tiden när jag har mått dåligt psykiskt så har jag börjar gömma mig under smink. Man kan sminka över ett ansikte som precis gråtit hur lätt som helst. Lägg på ett fejkat leende också. Det fungerar, tro mig 😊 Just nu kör jag på rött läppstift, det får mig att känna mig kvinnlig och självsäker. Brukar också ha mörk ögonskugga, eyeliner och kajal nu för tiden. Även naglarna är jag noga med, det gäller att de har en färg som speglar mitt mående.

Jag säger inte att smink är allt. Självklart kan jag gå utanför ytterdörren utan smink. Inga som helst problem för mig 😊 Men nu när jag inte mår bra så känner jag mig bättre när jag sminkar över mitt deprimerande ansikte.

 
  • 2017-01-29
  • kl.14:17:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg