Ingen hemmafru längre! ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen hemmafru längre!

Står i köket och lagar lunch till mig själv nu. Samtidigt skriver jag med två underbara tjejkompisar. Var bara tvungen att skicka en snap till dom (bilden nedanför) och skriva "hemmafru". Jag är ju inte längre hemmafru och kommer aldrig mer att vara det. En kvinna kan vara hemma och hålla ordning, men det kan även en man göra. Detta år kommer jag stå på mig som kvinna och jag vet jag har exakt lika mycket rättigheter som män. Som ni vet har jag blivit nedtryckt av män som tror de är bättre än allt och alla, men i själva verket var de sjuka i huvudet och behövde vård. Synd om folk som inte förstår hur sjuka de är...

Ska snart till jobbet, blev inget dubbelpass idag. Jag har haft annat att göra nu på förmiddagen. Måste även passa på att berätta att jag tror min käke börjar bli bättre. Hoppas verkligen jag slipper smärta nu, jag är värd ett liv utan sveda och värk.

  • 2017-01-02
  • kl.13:56:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg