I need to do this today... ( )
Hem Om mig Kontakt

I need to do this today...

Även om jag är ledig så innebär det inte att jag kan ligga i soffan hela dagen. Nej, det finns saker som måste göras här hemma. Som till exempel dammsuga, det är jättesmutsigt här och den dammsugaren som finns här är så sjukt dålig så man skrattar. Vi måste verkligen hämta vår egna, den suger i alla fall upp det som ligger på golvet. Jag får försöka sopa istället, men det blir ju inte speciellt rent av det tyvärr. Alla problem är till för att lösas och det är jag duktig på 😊
 
Jag måste även fila ner mina naglar, de är på tok för långa. Kan knappt skriva på tangentbordet på datorn haha. Egentligen ska man ju ha väldigt korta naglar och inget nagellack på när man jobbar inom vården. Men jag hatar att ha korta naglar och inget lack, så jag kör på ändå 😉 Eftersom det växlar mellan kallt och varmt ute så blir min hud torr och spricker lätt. Inte roligt alls... Så det måste jag göra något åt. Blir att skrubba (speciellt ansiktet) och lägga på en ansiktsmask från Polen. Jag tycker att Polens ansiktsmasker är så mycket bättre än de man köper i Sverige. Jag tror svenskarna endast vill tjäna pengar och gör ingenting med hjärtat.
 
Jag får allt ta och sätta igång här nu, vi hörs!
 
  • 2017-01-20
  • kl.10:30:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg