I natt vill jag sova 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

I natt vill jag sova 😊

Vid 21-tiden insĂ„g jag att mina cigg var slut. Visst, jag skulle Ă€ndĂ„ snart gĂ„ och lĂ€gga mig, men jag kom pĂ„ en smart idĂ©. IstĂ€llet för att vakna tidigare imorgon och stanna pĂ„ Cirkel K för att köpa cigg sĂ„ kunde jag lika gĂ€rna göra det ikvĂ€ll. SĂ„ jag tog pĂ„ mig ytterklĂ€derna och tog bilen dit. Samtidigt sĂ„ pep brĂ€nslemĂ€taren, sĂ„ blev att tanka ocksĂ„. Jag hade aldrig hunnit bĂ„de att tanka och köpa cigg imorgon innan jobbet. SĂ„ visst var jag smart?! 😁

Älskling hade Ă€ven missat bussen, sĂ„ jag Ă„kte och hĂ€mtade honom. Tycker att man ska hjĂ€lpa varandra i en familj. Det spelar ingen roll om vad man behöver hjĂ€lp med. Det kan handla om ekonomi, att endast behöva prata ut eller vad som helst. Att bara veta att man har en person bredvid sig som Ă€lskar en för den man Ă€r. Liksom det Ă€r ju dĂ€rför man bor tillsammans och vill spendera livet tillsammans med en annan mĂ€nniska. Om man inte stĂ€ller upp för varandra, dĂ„ Ă€r man ingen familj.

Nu ligger vi tÀtt intill varandra i sÀngen. Mina fötter Àr sÄ himla kalla sÄ jag har flÀtat in mina ben i hans. Det Àr ganska komiskt att varje gÄng jag fryser sÄ Àr S varm. Och varje gÄng S fryser sÄ Àr jag varm. Det kanske betyder nÄgot, typ som tvÄ pusselbitar som passar perfekt. Godnatt!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg