I kick theirs ass 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

I kick theirs ass 😉

Jag berÀttade igÄr Àven för mina förÀldrar vad som hÀnt med FrivÄrden. Varken mamma eller pappa kunde förstÄ hur de behandlar mig? Liksom det Àr en myndighet som bara mÄste fungera i samhÀllet. Det Àr aldrig den dömda personen som ska ringa upp ett företag och frÄga om man fÄr göra samhÀllstjÀnst hos dem. Tydligen var jag tvungen att göra detta enligt min sÄ kallade handlÀggare. Företaget jag ringde tyckte detta var mycket mÀrkligt. Bara en sÄdan sak Àr ett tjÀnstefel man kan fÄ sparken av, enligt min killkompis som jobbar inom Polisen.

Egentligen skulle pappa ringt upp chefen som idag, men han behövde aldrig det. Jag fick ett sms frĂ„n min sĂ„ kallade handlĂ€ggare att de har gĂ„tt med pĂ„ att byta till en ny handlĂ€ggare (förhoppningsvis en som har respekt och kan behandla mĂ€nniskor bra). Tack Gud för hjĂ€lpen 😊 Sedan glömde tydligen chefen berĂ€tta en sak för mig igĂ„r nĂ€r jag pratade med honom pĂ„ telefon. Det innebĂ€r att han begĂ„tt tjĂ€nstefel och sitter pĂ„ en lös trĂ„d om jag gĂ„r vidare med detta. Ja, det var nog precis det som gjorde att jag fick byta handlĂ€ggare efter mycket tjat och gnat. Ni vet ju att jag aldrig ger upp, till slut fĂ„r jag alltid som jag vill 😉






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg