I don't walk alone... ( )
Hem Om mig Kontakt

I don't walk alone...

Hur i helvete kan frivården i Sverige vara så skit? Jag har snart i ett års tid velat göra klart mina timmar, men dem beter sig som barn. Om jag hade fått en handläggare som visste hur man beter sig mot folk så hade allt varit färdigt nu. Men tyvärr, svenskar är så himla knepiga. Att de ens kan leva med sig själva? 😳 Jag har i tre månaders tid försökt att ringa chefen, men han har tydligen haft en lång semester. Jag lämnade flera meddelanden, men han ringde aldrig upp. Vad är detta för bullshit? Personalen inom frivården borde gå en kurs i hur man är mot människor. Tror inte dem har haft en lätt barndom... Stackare 😞

Ni vet att jag aldrig ger upp och jag vet att jag har mina rättigheter. Dock förstår inte Sverige att alla människor är lika mycket värda. Jag har visat alla sms jag fått från min handläggare till mina närmaste vänner. De skrattade och undrade om jag smsade med ett litet barn. Då förstår ni vilken nivå jag måste börja ligga på?! Detta är helt sjukt, jag förstår inte ens själv att det är sant. Tur jag har mina närmaste vänner som går bredvid mig i denna striden ❤






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg