Godnatt från lilla mig! ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt från lilla mig!

Nu ligger jag äntligen i sängen. Det var svårt att slita mig från TV-serien Skam 😉 Längtar redan till imorgon när jag kommer hem från jobbet och kan fortsätta kolla haha. Nej, men jag har en del att fixa imorgon så blir nog inte mycket sittandes framför teven. Måste gå till källaren med en hel del saker som vi inte ska ha i lägenheten. Ordning och reda ska det vara nu för tiden i mitt liv 😁

Jag har även blivit bättre i halsen och huvudvärken är borta. Hostar inte heller längre, wiie 😊 Hoppas det håller imorgon också. Vill verkligen inte bli sjuk, det har jag inte tid med. Godnatt!

  • 2017-01-04
  • kl.22:05:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg