Godnatt alla fina och fula! ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt alla fina och fula!

Äntligen ligger jag i sängen och kan vila min trötta och slitna kropp. Problemet är ju bara att min hjärna inte vill varva ner och sova. Sedan så har jag världens klåda överallt på kroppen 😓 Ligger och kliar sönder mig. Antingen tål jag inte tvättmedlet eller så är det alla clementiner jag ätit på senaste tiden. Det kan ju även vara så att min hud är torr pga vädret. Ändå tycker jag att jag smörjer in mig både morgon och kväll. Dock såg jag att mina händer var rejält torra idag på jobbet, så där har jag ju missat. Men alla som jobbar inom vården har väl någon gång haft problem med torra händer pga all handsprit 😞

Ska verkligen göra allt jag kan för att somna direkt. Imorgon börjar jag 07:10 igen och slutar vid ca 15-tiden. Fick veta idag att jag måste gå en kurs imorgon efter arbetspasset så att jag kan ge insulin. Önska mig lycka till imorgon, dobranoc! 😉

  • 2017-01-31
  • kl.00:06:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg