Godnatt! ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt!

Jag var och hämtade älskling vid 22:30 på busstationen här i närheten där vi bor. Sedan har vi suttit i köket och varit sociala. Jag kollade även lite på Skam, men ville inte kasta bort tiden på en tv-serie när S är hemma. Tänk, jag klarade att hålla nig vaken och uppe länge idag. Dock vill jag fortsätta med mina rutiner, dvs att jag lägger mig tidigt. Jobbar imorgon kvällspass, så har i alla fall sovmorgon som tur är 😊 Märker att jag inte klarar av att vara hemma och ledig. Direkt kommer alla jobbiga tankar, jag blir ledsen och får ångest. Att jobba hjälper mig fokusera på det positiva och jag mår bra. Så det ska vara 😊

Nu ligger jag och älskling i sängen under täcket. Jag är glad att vi bor i vår varma lägenhet nu när det är så kallt ute. Hade verkligen inte klarat av att bo på hästgården i kylan, fy fan 😞 Tur min älskade sambo alltid är så varm också. Mitt eget, underbara element ❤

  • 2017-01-08
  • kl.01:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg