Frukost 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Frukost 😊

Nu har jag fĂ„tt i mig frukost, dvs tvĂ„ smörgĂ„sar med rĂ€kost och ett glas apelsinjuice. Var faktiskt lite hungrig, sĂ„ skönt att jag fick ner nĂ„got 😊 Nu sitter jag och kollar pĂ„ en polsk komedi och skriver med nĂ„gra vĂ€nner. Borde ta pĂ„ mig klĂ€der och ta en promenad. Jag kollade ut genom fönstret och vĂ€dret sĂ„g fint ut. Men samtidigt behöver jag vila min kropp efter all stress som pĂ„gĂ„tt ett tag. Jag har verkligen beslutsĂ„ngest pĂ„ vad jag ska göra idag. Herregud, det var lĂ€ngesen jag var sĂ„hĂ€r uttrĂ„kad 😳

Tack till min Ă€lskade sambo och vĂ€n Hajrije som stöttar mig i denna jobbiga tid. Att gĂ„ i mina skor Ă€r inte det lĂ€ttaste, men jag ger inte upp. Jag Ă€r osĂ€ker pĂ„ mig sjĂ€lv, överaktiv, deprimerad, har dĂ„lig aptit, mycket stress och sömnsvĂ„righeter. Det kommer bli bra snart, detta Ă€r bara ett skov. Men det allra viktigaste under denna period Ă€r att jag vet vart jag har min familj och mina vĂ€nner ❀






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg