Fredagsmys ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagsmys ❤

Har inte rört mig alls ifrån soffan haha 😉 Sitter så bra här och ser på film. Egentligen är jag sjukt trött och vill sova, men nej. Jag är ledig imorgon och kan då passa på att vara uppe längre. Vi får se hur länge jag orkar dock. Kanske lika bra att köra på rutinerna och lägga sig tidigt för komma upp imorgon en någorlunda bra tid 😊 Har ju saker att greja med imorgon, som tvätta och städa lägenheten. Helt otroligt vad duktig jag har blivit!

Jag lyxar till fredagskvällen med Coca-Cola och en Marabou Polka. Skulle egentligen äta en baguette med kebab-röra ikväll, men är fortfarande mätt efter pizzan. Älskling slutar sent idag också, hoppas jag är vaken när han kommer hem. Vi har ju inte umgåtts knappt alls denna veckan 😞 Men det kommer, huvudsaken är att vi jobbar för en bra inkomst...

  • 2017-01-06
  • kl.20:03:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg