Storhandlat mat 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Storhandlat mat 😊

Idag Ă€r jag ledig, vilket Ă€r jĂ€tteskönt. Har varit och handlat mat precis, sĂ„ sjukt tunga pĂ„sar att bĂ€ra upp till lĂ€genheten 😞 Min kropp har börjat sĂ€ga ifrĂ„n pga stressen pĂ„ jobbet ocksĂ„. Har jĂ€tteont överallt, bara man nuddar mig sĂ„ fĂ„r jag vĂ€rk 😱 Ska gĂ„ till vĂ„rdcentralen nĂ€sta vecka och frĂ„ga vad jag ska göra för slippa ha ont sĂ„hĂ€r. Givetvis mĂ„ste jag sluta stressa innan det Ă€r för sent, men vill ha andra tips ocksĂ„.

Idag hade jag en del planer, men tror inte att jag orkar gĂ„ pĂ„ fest ikvĂ€ll. Det blir nog en lugn hemmakvĂ€ll med polska filmer och glass 😊 Ibland mĂ„ste man fĂ„ andas ut och bara vara ensam. Har varit alldeles för mycket de tvĂ„ senaste veckorna. Jag klarar inte det!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg