Fredagen den 27e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 27e

Godmorgon!

I natt har jag inte sovit hemma, det blev för mycket för mig 😞 Orkar inte gå in på orsak eller detaljer. Det är mellan mig och de som är inblandade. I alla fall så har jag inte sovit knappt något i natt. Min näsa var helt täppt och jag hade ont i hela kroppen. Låg ändå i en skön soffa, så var inga problem med det 😊 Jättesnälla vänner jag har som ställer upp när det behövs. Sådana människor ska man vara rädd om. De är guld värda ❤

Jag kom precis hem, ska ta en snabb dusch och sen åka i väg till affären. Måste handla en hel del mat så vi har hemma. Även om jag knappt får i mig något så måste jag i alla fall försöka. Vi hörs!

  • 2017-01-27
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg