Fotograferats för jobbet ( )
Hem Om mig Kontakt

Fotograferats för jobbet

Fick reda på igår att min chef ska beställa ID-bricka åt oss personal. Så idag på morgonen har jag fått försöka ta en normal selfie som kan användas till min ID-bricka. På mina tidigare sådana kort har jag sett hemsk ut. Kände att jag blev ganska nöjd ändå, men det kunde dock bli bättre. Ska i alla fall inte gå runt och visa upp min ID-bricka. Försökte få bilden nedan på rätt håll på datorn, men den blir på sidan. I mobilen är den dock på rätt håll haha...

Försökte hitta någon bild som jag tagit tidigare i min mobil. Tyvärr ingen seriös som passar inom jobbet haha 😉 Hade sett sjukt om jag hade värsta duckface på min ID-bricka...






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg