Film och popcorn 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

Film och popcorn 😁

Har en jobbig huvudvĂ€rk, tog Alvedon sĂ„ hoppas det hjĂ€lper. Var lite sugen pĂ„ nĂ„got ikvĂ€ll, sĂ„ gjorde i ordning popcorn. SĂ„ gott 😊 Netflix har ju fĂ„tt en del nya filmer ocksĂ„, blev att slappna av framför teven. Jag valde en film som hette "Han Ă€r tillbaka" och handlar om Hitler som Ă„teruppstĂ„r 70 Ă„r senare, dvs 2014. Jag vet inte om man ska skratta eller grĂ„ta, filmen Ă€r sjuk. Men jag tror nog att det skulle bli sĂ„ om han faktiskt Ă„teruppstod. Blev mycket missförstĂ„else och det var nĂ„got jag skrattade Ă„t, annars Ă€r det hemskt att vĂ€lja Hitler som en parodi-figur. Han var allt annat Ă€n rolig, han var en fruktansvĂ€rd person.

Nu ska jag tvĂ€tta av sminket, smörja in mig och krypa ner under tĂ€cket. Jobbar Ă„ter igen imorgon, sĂ„ bara att samla krafter. Hoppas huvudvĂ€rken Ă€r borta imorgon, godnatt 😊






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg