Ett kvällspass väntar... ( )
Hem Om mig Kontakt

Ett kvällspass väntar...

Åter igen ska jag börja förbereda mig för ett kvällspass på jobbet. Har lite ont i ryggen efter gårdagens slit 😞 Hoppas det går över inom några dagar. Behöver gå till någon och få massage. Förr fick jag ju massage av S, men det känns som tusen år sedan. Han jobbar för mycket och vi har aldrig någon tid att göra något tillsammans längre. Jag saknar då vi åkte på korta resor, bodde på hotell och åt ute. Livet som sambo känns just nu bara så tråkigt...

Nej, jag är inte alls på humör idag. Som ni läst i ett tidigare inlägg så förstördes mitt glada humör totalt pga frivården. En tjejkompis tipsade mig om att kontakta de större tidningarna för att få ut allt som hänt. Frivården tror ju att de kan släcka elden som uppstår bland personal och vi som är dömda. Det fungerar inte så tyvärr... Jag har kontaktat två tidningar än så länge, så hoppas de ringer upp mig snart 😊

  • 2017-01-23
  • kl.14:46:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg