En god baguette med röra 😍 ( )
Hem Om mig Kontakt

En god baguette med röra 😍

Jag var stressad imorse och glömde helt bort att ta med mig lunchlådan. Så är det ibland... Dock hann jag ändå inte med någon rast, så det gjorde ingenting 😊 Sparar den till jobbet imorgon. När jag kom hem gjorde jag istället ordning en baguette med kyckling- och curryröra. Så himla gott 😍 Ni måste testa, helt klart samma smak som hos Elaka Måns i Lidköping.

Det roligaste var att när jag stod i kön till kassan gick en kille före mig. Jag bara stirrade på han som en idiot. Då sa han att han hade ju bara en juice och glass, därför tyckte han det var okej att gå före en sån snygg tjej som jag. Haha jag typ dog av skratt och alla folk stirrade på mig. Pinsamt eller vad?! 😂 Jag accepterade att han gick före mig till slut, men han började snacka med mig som om vi var bästa vänner. Han frågade om jag gillade att suga på glassar. Dog av skratt där igen och åter igen alla vände sig om och kollade på mig 😂 Han presenterade sig med något serbiskt/bosniskt namn och sa att han gillar kinderägg. Vilken raggningsreplik, hörru 😉

Blev en lång arbetsdag idag för min del, från 07:40 till 15:35. Men jag gillar att jobba, så inga problem 😁 Var ganska stressigt idag, men jag tog det lugnt och sansat. Det är viktigt att man arbetar i högt tempo, men inte visar det för brukarna. Jag har hört från alla arbetsgivare som jag haft att jag hanterar stressiga situationer utmärkt. Det tycker jag också att jag gör 😃 Imorgon ska jag upp tidigt igen, dock är det ett kortare pass. Ska försöka hinna träffa min underbara vän imorgon också. Hon är här på kort visit, så jag bara måste träffa henne ❤

  • 2017-01-05
  • kl.18:42:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg