Efter regn kommer solsken... ( )
Hem Om mig Kontakt

Efter regn kommer solsken...

Jag har märkt så stor skillnad på mig själv senaste tiden. Hur jag fungerar i olika situationer och hur jag reagerar med olika människor. När jag jobbar och har någonting att göra på dagarna så fungerar jag utan några problem. När jag sitter hemma och inte gör någonting så kommer alla jobbiga tankar som gör mig orolig. Alltså, jag måste hela tiden vara aktiv för att fungera normalt. Det är klart jag kan ta det lugnt hemma och slappna av, men inte speciellt länge.

Min läkare från vuxenpsykiatrin har fortfarande inte hört av sig. Det är snart februari och jag tycker han borde ringa mig snart?! Jag blev lovad att få min ADHD-medicin i januari. Dock vet jag hur Sveriges sjukvård fungerar, i princip inte alls. Jag hoppas och ber till Gud att min läkare kontaktar mig nästa vecka så jag kan påbörja min medicin och klara av dagarna ännu bättre 😊

  • 2017-01-21
  • kl.15:46:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg