Dobranoc 😘 ( )
Hem Om mig Kontakt

Dobranoc 😘

Hej pĂ„ er! Jag ligger nu i sĂ€ngen och kopplar av. Är trött i kroppen efter en stressig vecka pĂ„ jobbet, men jag ska inte klaga. Underbart jobb jag har 😁 Imorgon fredag Ă€r jag ledig, Ă€ven pĂ„ lördag. Det kommer bli skönt att kunna slappna av lite. Dock mĂ„ste jag försöka ordna ett tvĂ€ttid. Jag har för tillfĂ€llet endast tvĂ„ jeans som passar mig och bĂ„da ligger i smutskorgen. Alla andra jeans och byxor har blivit för stora. MĂ„ste Ă€ven tvĂ€tta Ă€lsklings jeans som har har pĂ„ jobbet, var ju ett tag sedan de blev tvĂ€ttade 😞

Annars har jag inga planer vad jag ska göra i helgen. Jag jobbar pĂ„ söndag kvĂ€ll, sĂ„ har ju en hel del timmar att spendera tills dess. Kanske trĂ€ffar nĂ„gon kompis, det hade ju inte skadat. En gammal skolkamrat/ridkompis frĂ„n Ă„ttan har ju flyttat till samma omrĂ„de som mig. JĂ€ttekul 😁

Godnatt - Dobranoc






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg