Detta jävla tjat! 😢 ( )
Hem Om mig Kontakt

Detta jävla tjat! 😢

Idag har det varit mycket prat om anorexia hit och bulimi dit. Jag förstår mycket väl att man måste äta för att orka. Man kan inte köra en bil utan att tanka... Det finns inga tankar hos mig där jag måste vara smal för att folk ska gilla mig. Mina vänner gillar mig för hur jag är. Att jag är mycket stressad är en stor del i min minskade aptit 😞 Jag kan tyvärr inte för tillfället sluta stressa. I helgen var jag ledig och trodde att jag kunde slappna av. Men nej, det gick inte överhuvudtaget.

Jag ser på mina kläder hur stora de börjar bli. Det är pinsamt att gå ut i för stora byxor och tröjor. Jag skäms! Och jag vet att jag kommer gå ner mer i vikt när jag börjar med min ADHD-medicin. Förlåt, men jag måste ha denna medicin. Det är mitt val för att jag ska må bra psykiskt. Sorry!

  • 2017-01-29
  • kl.17:19:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg