Dags för jobb... ( )
Hem Om mig Kontakt

Dags för jobb...

Nu är ledigheten över och snart visar klockan att det är dags att bege sig till kontoret. Måste åka lite tidigare idag eftersom jag har en del att dokumentera samt att fylla i mina tider jag arbetat. Alltid skönt att sätta sig ner i lugn och när man ska skriva en massa 😊 Första besöket är kl 16:35, men har planerat att vara på kontoret lite innan 16-tiden. Ska även åka förbi Willys och köpa lite bröd och någon god röra, måste få i mig någon mat. Har faktiskt inte ätit något alls idag 😞

Bjuder på en trött och ångestfylld bild. Sorry! Så kan det dock vara ibland 😞 Ångesten dök upp som en överraskning bara. Jag hoppas det blir bättre på jobbet.
 
  • 2017-01-22
  • kl.15:12:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg