Billig pizza till lunch 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Billig pizza till lunch 😊

Jag och min kollega Ă„kte och Ă„t lunch tillsammans idag. Riktigt trevligt 😊 Vi tĂ€nkte först Ă€ta thaimat, men vi hittade inget sĂ„dant stĂ€lle tyvĂ€rr. Jag hade sett en thailĂ€ndsk flagga nĂ„gonstans, men tydligen var det massage. Inte riktigt vad vi hade tĂ€nkt oss... SĂ„ det slutade med att vi Ă„t pizza pĂ„ ett stĂ€lle dĂ€r priserna Ă€r riktigt lĂ„ga. Vi var ju bara tvungna att pröva 😉 Jag bestĂ€llde en pizza med oxfilĂ©, champinjoner, lök och mozzarella pĂ„. Betalade endast 51 kr för den, inklusive dricka. Men det var ju inte alls nĂ„gon oxfilĂ©, utan kebabkött pĂ„. Kommer jag Ă€ta dĂ€r igen? Njaaa...

  • 2017-01-09
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg