Arbetsdagen från helvetet ( )
Hem Om mig Kontakt

Arbetsdagen från helvetet

Även om man trivs på sitt jobb så har man dåliga dagar. Idag var det min tur... Jag började ändå lite tidigare, men blev så sjukt sen överallt. Brukarna såg hur stressad jag var och de försökte lugna mig. De blev nog lite rädda ifall jag skulle bli utbränd. Dock var det precis det jag också var rädd för idag 😞 Egentligen ville jag bara ringa till chefen mitt under arbetspasset och sjukskriva mig och åka hem. Tyvärr funkar det ju inte så. Jag kämpade på och till slut kom jag ju ändå hem. Nästan hela tiden hade jag en klump i halsen och ville börja gråta. Jag hade fruktansvärda magsmärtor, ångest och stark huvudvärk 😢 Hela tiden kollade jag på klockan och räknade antalet besök jag hade kvar.

Jag hoppas morgondagen blir bättre, för såhär kan jag aldrig mer ha det på jobbet. Att stressa fungerar inte alls för mig, jag blir bara irriterad och ledsen 😞 Visst, jag visar ju inte det för brukarna och behandlar dem med respekt ändå. Det är ju inte deras fel att schemat är huller om buller. Jag är så glad att detta arbetspass tog slut. Men ändå kan jag av någon anledning inte andas ut...

  • 2017-01-26
  • kl.21:46:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg