2016 - ett år att minnas ( )
Hem Om mig Kontakt

2016 - ett år att minnas

Jag kommer alltid minnas år 2016, året jag gjorde stora framsteg med mig själv. Från att umgås med personer som tog energi från mig till att istället umgås med personer som ger mig energi. Från att lita på alldeles för många personer och framförallt fel personer till att endast lita på några få, men bra personer. Jag har lyckats med så mycket under 2016, det trodde jag aldrig att jag skulle. I början av året levde jag i ett kaos och visste inte vem jag var. Men nu vet jag vem jag är; en stark och envis kvinna 😃 Livet är inte enkelt, men om Gud gav mig detta livet så är han säker på att jag klarar leva det också. Jag har fått många prövningar under 2016, jag klarade allihop. Jag ler när jag skriver detta, för jag älskar att se positiva resultat som jag uppnått med mig själv. Vem är ens gamla Malina? Tyvärr, hon finns inte längre. Jag är den nya Malina som vet vad hon vill och kämpar för det också 😊






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg