Welcome to hell ( )
Hem Om mig Kontakt

Welcome to hell

Jag känner mig totalt ensam just nu. Ingen som förstår mig och mina tankar. Vad jag än gör så blir det fel 😢 Kanske borde jag flytta ensam mitt ute i skogen. Då slipper alla mig och mina problem. Ingenting i mitt liv är värt att leva för längre. Jag har kommit till mitt livs slutstation. Nu är det stopp och jag vill lägga mig ner och bli överkörd av en buss. Fy fan vad jag hatar mig själv 😞 Hur kunde jag ens bli född? Jag hatar att min mamma inte gjorde abort. Då hade jag inte levt i ett helvete.

Egentligen borde jag gå och lägga mig, men jag kan inte koppla av. Det är alldeles för många tankar som snurrar runt i min hjärna 😢 Självmord är ingen utväg, det är ett rop på hjälp. Jag får ingen hjälp längre, så det är ingen idé att ropa. Även om mina närmaste vänner stöttar mig så har dom inget lyckopiller som gör mitt liv perfekt. Inte ens världens bästa läkare kan hjälpa mig. Fuck allting!

  • 2017-02-08
  • kl.23:09:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg