Utbränd 😢 ( )
Hem Om mig Kontakt

Utbränd 😢

Ursäkta, men jag har inte orkat blogga tidigare idag. Egentligen skulle jag varit på jobbet nu och flängt runt. Jag fick sjukskriva mig båda idag och imorgon 😞 Imorse vaknade jag att mitt hjärta gjorde ont och strax därefter kräktes jag. Jag började tro att jag blivit magsjuk, men så var inte fallet. Jag är överansträngd, stressad och utbränd 😢 Det fungerar inte för mig (eller för någon överhuvudtaget) att jobba så mycket och hårt. Det är inte hälsosamt!

Jag kommer vara ledig hela veckan ut, precis vad jag behöver just nu. Behöver samla alla tankar och bearbeta dom. Att jobba 12 timmar och 30 minuter en och samma dag kan knappast vara normalt. Jag har gått med i både facket och A-kassan, så nu står dem bakom mig 😊 Skönt! Det viktigaste är att jag mår bra och min kropp fungerar på ett hälsosamt sätt. Även om min hjärna ständigt är i rörelse så vill min kropp kollapsa. Om jag inte blir bättre på dessa dagar så behöver jag uppsöka en läkare för kontroll 😢

  • 2017-02-02
  • kl.12:26:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg