Tisdagen den 21a ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 21a

Godmorgon!

Har varit vaken sen kl 05, verkligen jättekul 😞 Mina sömntabletter fungerar tvärtom nu, dvs att jag somnar men hela sömnen blir rubbad och jag vaknar hela tiden. Blir ännu ett samtal till min läkare idag... Medicinerna är inte billiga heller, blir frustrerad när dom ger mig skit och det rånar hela min plånbok. Nog pratat om det, här sitter jag med ridkläder på 😁 Jag hade hellre varit på en riktig ridskola än detta ruckel. Pinsamt! Men jag har bara några timmar och det går snabbt att jobba bort. Jag lär ju kunna mer än någon annan människa i ruckel-stallet.

Idag är en sån dag då man får äta pizza till frukost. Nej, faktiskt är jag inte alls sugen på pizza. Det är nog pga att det är skinka på, det gillar jag inte. Men jag glömde be om typ salami på istället. Så är det, lyx-problem i vardagen...

  • 2017-02-21
  • kl.06:44:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg