Snart blir det sängen... ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart blir det sängen...

Ligger i soffan, tittar på Andra Avenyn och äter rostad majs med chilismak. Faktiskt har jag ganska mysigt 😊 Hela kvällen har jag suttit och pratat i telefon. Både med vänner från Polen, jobbet och familjen. Fick reda på en sak ikväll som kommer göra framtiden bättre. Jippey! Älskling kom hem för en stund sedan och ligger nu i sängen. Jag ska snart gå och lägga mig bredvid honom och sova. Hoppas jag inte sover på min vänstra axel i natt, vill vakna utan smärta imorgon. Please!

Imorgon är det måndag och en ny vecka. Jag är sjukskriven imorgon också. Behöver gå till tvättstugan och få rent våra kläder. Känns som att jag drar ut på det här med tvätt och få ordning hemma, inte okej 😞 Dobranoc!

  • 2017-02-12
  • kl.23:24:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg