Onsdagen den 8e ( )
Hem Om mig Kontakt

Onsdagen den 8e

Godmorgon alla tjocka och smala!

Idag är det en ny dag med nya möjligheter och krafter. Eller ja, några krafter har jag inte eftersom jag knappt sovit i natt. Men jag får gå på autopilot-läge idag. Just nu sitter jag i köket och tar en cigg ocj dricker te. Jag är avundsjuk på min älskade sambo som fortfarande ligger och sover 😞 Ska strax klä på mig kläder och måla läpparna. Jag orkar inte sminka mig mer än så idag. Men det räcker, för mitt röda favoritläppstift gör allt 😁

När jag slutar mitt arbetspass idag så måste jag direkt hem och sedan till tvättstugan. Jag hoppas och ber till Gud att den är ledig. Måste tvätta mina svarta jeans samt min vita BH inför imorgon. Det gäller att vara välklädd. Vi har tyvärr varken strykjärn eller strykbräda här hemma, så får stå ut med en skrynklig skjorta. Vi hörs mer senare under dagen!

  • 2017-02-08
  • kl.06:58:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg