Nyttig lunch 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Nyttig lunch 😊

Åt ingen frukost imorse, så var riktigt hungrig. Blev en sallad från Ica till lunch istället 😊 Känns som att jag slarvat med kosten senaste tiden. Blivit alldeles för mycket skräpmat och andra onyttigheter. Ibland är det så, men nu måste jag skärpa mig. Fy på dig, Malina!

Givetvis är jag på jobbet, har dock ganska lugnt nu efter lunch. Det är verkligen något jag behöver efter dagen igår. Jag är helt slut 😞 Efter jobbet ska jag hem och tvätta och packa inför min resa. Måste även sova för mina ögon orkar knappt titta. Skulle egentligen göra samhällstjänst ikväll, men har pga trötthet och smärta i ryggen fått ändra till imorgon.

  • 2017-02-28
  • kl.11:02:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg