Nu är det dags att bli offline ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu är det dags att bli offline

Nu har både jag och älskling kommit till sängs. S somnade direkt, medan jag skriver detta inlägg lite snabbt 😊 Känner mig som sagt helt slut och tror säkert att sömnen inte kommer vara något problem i natt. Har faktiskt kunnat slappna av idag på kvällen. Jag har ju tusen miljoner tankar som snurrar runt i huvudet, men jag försöker tränga bort dom. Det är inte lätt att leva med ADHD, men man lär sig något nytt varje dag 😊

Imorgon är planerna för min del att tvätta kläder, dammsuga och förhoppningsvis polsk fest på kvällen. Vi har inte tvättat på två veckor, så är en hel del som måste bli rent 😊 Sedan är i princip hela lägenheten katastrof, så fram med dammsugaren imorgon och rensa upp. Polsk fest, det är något jag absolut älskar 😍 Jag vill inte missa det, men jag måste lära mig att lyssna på min kropp om jag orkar eller inte. Dobranoc 😘

  • 2017-02-03
  • kl.01:12:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg