Måndagen den 6e ( )
Hem Om mig Kontakt

Måndagen den 6e

Godmorgon bitches!

Sitter i köket och dricker te, har så himla ont i halsen. Inga halstabletter fick jag igår heller... Hmm 😢 Ska snart åka till tandkirurgen och förhoppningsvis få ordning på benbitarna och smärtan. Såhär kan jag inte ha det längre. Det gör sjukt ont att jag påverkas mycket negativt vad jag än gör 😞 Sömnen påverkas mest av allt. Har en stund i bilen där jag kan slappna av, lyssna på musik och tänka positiva tankar. Sov faktiskt bra i natt, men det var pga den smärtstillande tabletten.

Ikväll blir det att jobba. Nu har jag vilat upp mig och känner mig bättre. Jag får försöka att inte stressa, men det är svårt ska ni veta. Nu får jag fixa mig i ordning och åka snart. Kolla vilken söt tändare jag köpte igår på Cirkel K, så sjukt dyr var den 😮 Vi hörs!

  • 2017-02-06
  • kl.08:44:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg