Lördagen den 11e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 11e

God förmiddag!

Det är lördag, vädret är underbart och jag är skadad... Skulle egentligen varit på jobbet nu, men läkaren sa jag måste vila. Vilken otur jag har 😢 Det går ju över som tur är, var ju endast en liten spricka. Ska tillbaka på tisdag till jobbet och köra på. Så det blir ju ingen lång sjukskrivning som tur är.

Jag vaknade precis, dock känner jag mig fortfarande trött. Givetvis har jag legat på min onda axel i natt, så typiskt 😞 Varje gång jag vände eller rörde mig vaknade jag till av smärta. Ändå sov jag helt okej, antagligen på grund av dom två smärtstillande värktabletterna jag fick på akuten igår. Har väldigt ont idag, tycker inte smärtan har minskat. Jag kommer ju ha ont i typ 2-3 veckor framöver, bara att bita ihop.

Nu ska jag göra i ordning lite frukost åt mig själv. Älskling har redan åkt till sitt jobb. Synd att vi aldrig får helgerna ihop och kan äta frukost ihop. Jag är så sjukt jävla besviken 😢 Blir att istället äta frukost i min ensamhet, sitta i soffan och titta på Andra Avenyn. Måste även packa lite kläder, åker idag till mina föräldrar. Jag saknar faktiskt mina söta kissemissar ❤

  • 2017-02-11
  • kl.12:58:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg