In the bed with my love ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

In the bed with my love ❤

Hej på er!

Nu ligger jag i sängen bredvid mitt hjärta. Det har varit full rulle hela dagen för min del. Jag vaknade kl 08:00 och kom i säng nu. Mitt i allt har jag även varit privat jourhavande undersköterska, både till älskling och till min underbara vän Piotr. Så är det ibland, jag hjälper gärna till om det behövs 😊 Jag hoppas att det löser sig för dem båda. Tur man har vänner som har olika yrken, man får ju användning av varandra och hjälps åt. Jag har ett stort kontaktnät så det finns alltid någon som kan hjälpa mig när jag behöver tips och råd. Det är allt från poliser till pizzabagare till snickare. Man ska aldrig glömma att även en ful person kan vara till nytta ibland 😁

Imorgon har jag lite sovmorgon, ska bli skönt. Jobbar åter igen på kvällen, så kan förhoppningsvis slappna av utan stress. Dock har jag fått en jobbig tanke och vill bara att den ska försvinna 😢 Ska försöka kasta i väg den och försöka sova istället. Dobranoc!

  • 2017-02-07
  • kl.01:17:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg