Hellre ofta och lite ( )
Hem Om mig Kontakt

Hellre ofta och lite

Fick en tid i tvättstugan och det kändes ju bra. Vi hade inte jättemycket att tvätta, men kommer bli fyra maskiner i alla fall. Hellre tvättar jag ofta och lite kläder än sällan och två fulla Ikea-påsar. När det blir för mycket tvätt så tar det hundra år innan allt torkar i torktumlaren 😞 Tyvärr blir man så låst hemma när man har tvättid i tvättstugan. Fatta att jag saknar min egna tvättmaskin...

Medan tvätten går ska jag laga mat till mig och även så att det räcker till två matlådor. Det blir panerad kyckling med potatisgratäng 😊 Måste bli bättre på att äta, igår åt jag typ ingenting och då blev jag istället illamående. Längesen jag faktiskt kräktes och det är inget jag vill göra igen. Sedan fräter ju det på tänderna och då klagar min tandläkare. Jag måste bli mer hälsosam!

  • 2017-02-13
  • kl.13:43:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg