Godnatt eller godmorgon... ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt eller godmorgon...

Verkligen, är det sant? Här ligger jag i sängen, klarvaken och pigg. Fy fan 😢 Älskling sover redan och snarkar för fullt. Hur klarar han att somna så fort? Jag måste upp 06:30 och får jag ingen sömn blir det kaos senare idag för mig på jobbet. Mitt humör är inte att leka med när jag inte får sova. Jag blir inte aggressiv, men orkar inte prata med någon. I mitt jobb är det ju viktigt att hålla humöret uppe och bemöta brukarna väl. Jag får kämpa med mitt dåliga humör senare idag. Det kommer bli svårt, men får försöka gräva fram mina skådespelartalanger 😊

Vad har jag gjort tills nu? Jo, jag har suttit i köket och skrivit med min underbara vän Piotr som också är vaken på nätterna. Jag börjar undra om våra ADHD-hjärnor samarbetar 😮 Vi har alltid samma nätter som vi är vakna. Det hade varit roligt om det var så 😜 Börjar bli lite småhungrig... Nej, nu får jag istället försöka blunda. Dobranoc!

  • 2017-02-08
  • kl.01:45:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg