Fredagen den 3e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 3e

Godmorgon!

Älskling väckte mig hastigt imorse eftersom han försovit sig. Jag ville absolut inte gå upp, men jag var tvungen att köra honom till jobbet. Vilket jävla humör jag hade 😖 Jag surade som ett litet barn när jag snabbt tog på mig närmaste kläder och smällde igen ytterdörren. Mitt dåliga humör släppte som tur var i bilen när jag startade musik 😊 Jag är glad att S inte blev irriterad på mig pga det. Han är faktiskt väldigt duktig på att ignorera min aggressiva sida. En stor eloge till honom ❤

Kom precis innanför dörren och slängde av mig alla kläder på golvet. Ligger nu i soffan, lyssnar på musik och försöker andas ut efter denna stress som uppstod på morgonen. Ska snart gå till tvättstugan och slänga i flera maskiner tvätt. Vi har inte tvättat på två veckor, det är överfullt i tvättkorgen 😞 Bara att bita ihop och köra på!

  • 2017-02-03
  • kl.10:19:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg