En trevlig utflykt med Kasia 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

En trevlig utflykt med Kasia 😊

Jag drog med min nya vĂ€ninna Kasia pĂ„ en utflykt idag. Hon har knappt sett Sverige sĂ„ dĂ„ passade det ju perfekt att hon följde med mig till tandkirurgen. Vi lyssnade pĂ„ hög musik och sjöng i bilen, hur falskt som helst lĂ€t det 😂 Huvudsaken var att vi hade kul och ingen annan hörde oss. PĂ„ vĂ€g hem stannade vi till pĂ„ Burger King och Ă„t lunch. Det var första gĂ„ngen Kasia Ă„t dĂ€r och umgĂ„s hon med mig mĂ„ste hon ju Ă€ta dĂ€r 😉 Haha nejdĂ„, men det Ă€r mitt favoritstĂ€lle av alla snabbmatskedjor. Klart jag mĂ„ste visa henne vad jag gillar. NĂ€sta gĂ„ng fĂ„r Kasia bestĂ€mma vart vi ska Ă€ta â˜ș Jag bestĂ€llde det jag alltid brukar; en Whooper Meal med Hot Cheese-dippsĂ„s. Har faktiskt inte Ă€tit pĂ„ Burger King pĂ„ flera mĂ„nader, hade glömt hur stora hamburgarna var. Jag fick ner hela hamburgaren eftersom jag tvingade ner den. Dock kunde jag knappt fĂ„ ner nĂ„gra pommes, synd. Skönt att kunna Ă€ta utan smĂ€rta i alla fall 😊 Vi drack Ă€ven kaffe pĂ„ McDonalds, eller rĂ€ttare sagt jag drack en cappuccino.

Blev en trevlig förmiddag med bra sĂ€llskap av Kasia. Hon var Ă€ven ett sjukt bra stöd hos tandkirurgen. NĂ€r jag skrek "aj" sĂ„ skrattade hon 😂 Jag hoppas jag fĂ„r vara med henne nĂ„gon gĂ„ng hos tandlĂ€karen, för dĂ„ kommer jag att ge igen. Lita pĂ„ det 😉

Bilden nedan: Ser ni att det Àr en ljus flÀck pÄ min underlÀpp? Det Àr inte jag som missat mÄla lÀppstift dÀr utan det Àr Àrret som blev kvar frÄn operationen dÄ jag blev av med alla fyra visdomstÀnder. Kan inte ens mÄla över det. Jag tycker det Àr sÄ fult...






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg